מה הקשר בין ערוצי שיווק לארוחת בוקר?

פייסבוק מתחילים לסגור דפים עסקיים, ווטאספ מאיימים להשתמש במידע האישי שלנו לצרכי הפרסום שלהם, פתאום התחושה שהמידע שלנו בכלל לא ברשותנו.

אז מה עושים?

ראשית – בוחרים.
בוחרים את ערוצי השיווק הרלוונטיים עבור הקהל הקיים והקהל הפוטנציאלי שלנו. הערוצים ש"כולם" נמצאים בהם לאו דווקא רלוונטיים עבורכם, ולכן אל תמהרו לעשות את אותם הדברים שעושים אחרים מבלי לייצר חשיבה בנושא.

שנית – מפזרים.
כן, כן, מפזרים את ערוצי השיווק ולא נשענים על ערוץ זה או אחר. כמו ארוחת בוקר עשירה עם מגוון אפשרויות, כך תפזרו את השיווק והפרסום שלכם במספר ערוצי שיווק ואל תשענו על ערוץ אחד, בכדי למנוע תלות בו. מבין כל ערוצי השיווק, אנו מעדיפים את הערוצים שהינם בבעלותכם ואינם תלויים באלוגריתם כזה או אחר, כמו למשל אתר. כך התכנים שלכם נשמרים ויש לכם שליטה על הנראות והתוכן באופן מלא.


אם אתם צריכים את העזרה שלנו בבחירת ערוצי השיווק הרלוונטייים עבורכם ו/או בנייתם, אנחנו פה לכל דבר עניין. דברו אתנו:)

אהבת? נשמח לשיתוף

Share on Facebook