קורונה דיגיטלית

ריבוי המשימות העומד בפני עסקים הינו אינסופי. מגיפת הקורונה רק הוסיפה אתגרים חדשים לעסקים וגרמה ליצור חישוב מחדש לעסקים. עם כל הקושי ישנם גם יתרונות לקורונה. הקורונה גרמה לצרכנים להבין שאפשר לעשות כמעט כל דבר מרחוק והפלטפורמה הדיגיטלית הפכה להיות נגישה לקהלים חדשים, אשר נרתעו מכך בעבר.

עסקים אשר יצרו לעצמם פלטפורמה דיגיטלית מבעוד מועד וידעו להתאים את עצמם למצב, הצליחו מהר יותר להסתגל למצב, ואילו אחרים מאלצו להישאר מאחור או להגיב כמה שיותר מהר בכדי לצמצם את ההפסדים.

הקורונה עוד לא עברה מעולמנו, למרות שהחיסונים כבר כאן, אך אין לנו ספק שהיא תשאיר את חותמה. עסקים צריכים ליצור פלטפורמה דיגיטלית חזקה וערוצי שיווק משמעותיים ומגוונים, שיוכלו לאפשר להם להתקיים, גם כאשר תנאי השוק משתנים באופן מהותי.

אנו מזמינים אתכם לבחון יחד אתנו את העסק שלכם, בייחוד בימים אלו ולראות כיצד הוא מותאם למציאות החדש, בכדי למנף אותו למקומות חדשים. אם תרצו, אנו מזמינים אתכם לקרוא מאמר שמרחיב על הנושא: יש יתרונות לקורונה,  אותו כתבה ענבר ורדי, מנהלת תחום האסטרטגיה והבעלים של נקודה.

אהבת? נשמח לשיתוף

Share on Facebook