איך יוצרים לוגו מנצח?

אנו פוגשים בנקודה עסקים רבים שרוצים לוגו ומבחינתם מדובר באיזושהי תמונה שתבטא אותם ובזה הסתיים העניין ואפשר לצאת לדרך. הייתם רוצים שהקהל שלכם יקל ראש בבחירה בכם? הייתם רוצים שיפרשו את העשייה שלכם בצורה מוטעית? בדיוק לשם כך נועד הלוגו.

הלוגו בראש ובראשונה צריך לבטא את מהות העסק שלכם. מתוך מכלול האלמנטים בלוגו, על הלקוח להבין מה העשייה שלכם, במה אתם עוסקים. לוגו איכותי צריך ברגע אחד להבהיר לקהל היעד שלכם מה העיסוק שלכם, באופן ברור ולא מעורפל, שאינו משאיר מקום לספקות, ברור ומדויק.

לכל עסק ישנם ערכים מובילים משמעותיים שחשוב לו להביא אותם לידי ביטוי. למשל: מקצועיות, ביתיות, יצירתיות, שמחה וכו'. ביטוי הערכים הינו בצבעוניות הלוגו, הפונטים שלהם וכמובן, האייקון שילווה את הלוגו. על אלו מעבירים במראה אחד את סט הערכים שחשוב לכם להדגיש ללקוחות שלכם ואת התחושות שאתם רוצים לעורר אצל קהל היעד.

חלוקת הלוגו היא חלק משמעותי שרבים אינם מודעים אליו. אנו ממליצים על אייקון, אלמנט מוביל, שמלווה את הלוגו ותחתיו סלוגן. למשל, הלוגו של נקודה מורכב מהאייקון של נקודה, המילה נקודה ותחתיה הסלוגן שמסביר את מהות העסק – 360 לעסק.

בסופו של דבר הלוגו שלכם צריך לדבר לקהל היעד שלכם. עליכם לבחון האם הוא מבטא את ה- look & Feel שאתם רוצים לבטא. בדיוק מהסיבה הזו, אנו מאמינים כי אם הנכם מעוניינים בחוות דעת על הלוגו שלכם, תבקשו אותה מאנשים שעונים על הקהל היעד שלכם, ולאו דווקא קרובים.

 

גם אתם רוצים לוגו מנצח? דברו אתנו

אהבת? נשמח לשיתוף

Share on Facebook