דף נחיתה או אתר?

פעמים רבות מגיעים אלינו לנקודה לקוחות מבולבלים. הם רוצים אתר, אבל בעצם זהו דף נחיתה או להפך. אז מהו בכלל דף נחיתה? במה הוא שונה מאתר ומתי נכון לבחור באתר ומתי בדף נחיתה? החלטנו לרכז עבורכם את כל המידע בכדי שתוכלו לבחור מה נכון לכם.

מאפייני דף נחיתה

המאפיין הראשוני אשר מדייק את ההבדל בין אתר לדף נחיתה הוא תמציתיות. דף נחיתה יהיה עם תוכן וקריאטייב תמציתיים, בלי הרבה מלל, בכדי שהקהל יוכל בפרק זמן קצר להבין מה אתם רוצים להציע לו, מהי מהות המוצר ובסופו של דבר מהי התועלת שהוא יפיק ממנו. כל זאת צריך להעשות בצורה יצירתית, אך תמציתית. דף נחיתה הוא דף הממוקד במוצר, שירות או הטבה. זהו מצב בו אנו ממקדים את קהל היעד סביב אותו מוצר שאנו רוצים לקדם ועליו נותנים את המידע הנדרש. המיקוד במוצר אחד מאפשר לקהל היעד לקבל את כל המידע הנדרש עבורו, עם זאת שימו לב שלא להתפתות ולהציע לו מוצרים, שירותים או הטבות נוספות, היות ואז היתרון המשמעותי של דף הנחיתה, מיקוד, ייפגע. אחד האלמנטים המשמעותיים של דף הנחיתה הוא הנעה לפעולה. התמציתיות של דף הנחיתה ממקדת את קהל היעד בפעולה שאנו רוצים שהוא ינקוט. למשל, רישום לרשימת תפוצה, רכישת מוצר, שליחת פרטים ליצירת קשר ועוד. ההנעה לפעולה צריכה להיות ברורה תוך יצירת חווית לקוח.

מאפייני אתר

בראש ובראשונה אתר הוא עשיר במידע. הוא עשיר בתוכן, ומאפשר לקהל היעד שלכם להכיר אתכם, את העיסוק שלכם ולקבל רושם ראשוני עליכם, עוד לפני שאפילו נפגשתם. אתר איכותי הוא אתר המשלב ערך רב לקהל עם חווית משתמש, כלומר שהקהל רואה בתוכן שלו ערך מוסף ונהנה לגלוש בו. האתר מאפשר התרשמות ויצירת התדמית שלכם מול הקהל. באתר אתם יכולים לבטא את המקצועיות שלך במאמרים מקצועיים שיוכלו להעשיר את הקהל שלכם, ומתוך הערך שהם יקבלו מהמאמרים הם יפנו אליכם ויראו בכם אוטוריטה מקצועית בתחום.  
לסיכומו של עניין, מהות דף הנחיתה היא תמציתיות ומיקוד. אפשר לבנות דף נחיתה ואתר במקביל ואף לקשר בינהם, כלומר שיהיה קישור מדף הנחיתה לאתר, בכדי לקבל מידע נוסף . שימו לב שאתם מצליחים לממש את מהות דף הנחיתה ולא יוצרים "מיני סייט", אתר קטן, היות ואז האפקטיביות וההנעה לפעולה של הקהל פוחתת.

אהבת? נשמח לשיתוף

Share on Facebook