למה צריך אתר?

יש לכם עסק, אולי אפילו עמוד פייסבוק פעיל ועשיר, אז למה בכלל צריך אתר? הרי אתם יכולים ליצור קשר עם הקהל שלכם ברשתות חברתיות, לכתוב שם מאמרים ואפילו לציין את השירותים שאתם מקנים ללקוחות שלכם. אז אולי לא צריך בכלל אתר?

אז שנייה לפני שאתם מוותרים על אתר, בואו ונסביר לכם מהם היתרונות המשמעותיים של אתר:

  • נכס שלכם – אתר, בשונה מדף פייסבוק או כל עמוד ברשת חברתית זו או אחרת, הינו נכס שלכם. כלומר אתם אחראים עליו, אתם מגבשים את הנראות שלו, כך שידבר אתכם, את השפה שלכם, את הויזואליות שלכם. אתם מנהלים אותו ואתם מחליטים כיצד הוא יתנהל. אינכם תלויים באף גורם והשליטה המלאה היא שלכם. כך למעשה כל התוכן נשמר והוא ברשותכם.
  • מודולריות – העסק שלכם מתפתח, אתם מתפתחים, גם האתר שלכם מתפתח בדיוק באותו האופן. ישנם הרבה דיוקים שמתרחשים בעסק שלכם ואתר יוכל לבטא את השינויים הללו בצורה האופטימלית לפי ההיררכיה שתבקשו, לפי השפה הויזואלית שלכם, לפי התכנים שמתפתחים ולפי קהל היעד שמדויק לכם. אתר מאפשר לכם מודולריות מלאה בהתאמה להתפתחות העסקית שלכם.
  • מענה לקהל – בכל תחום ישנן שאלות נפוצות, נושאים שרבים מתעניינים בהם וכדומה. דמיינו לכם שבמקום לנסח בכל פעם מחדש תשובה לשאלה שנשאלה עשרות פעמים, אתם פשוט שמים לינק עם התשובה ובכך מאפשרים ללקוח הפוטנציאלי שלכם להכיר אתכם טוב יותר, לחוות את המקצועיות שלכם ובסופו של דבר ליצור עמכם קשר.
  • תוכן – אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר באתר הוא תוכן. הקהל מחפש ערך מוסף, רוצה להתרשם מכם בזמן שנוח לו. אתר עונה על כך בדיוק! האתר יוצר חווית גלישה ללקוח, הוא מוצא את התוכן הרלוונטי עבורו, קורא, מתרשם וכל זה מתרחש כאשר הלקוח בוחר. מעבר לכך באתר שלכם ישנה הנעה לפעולה, וכך במקרה של מוצרים הוא יכול לרכוש את המוצרים ובהיבט של שירותים הוא יכול ליצורר עמכם קשר.
  • השארת חותם – הקטלוג או כרטיס הביקור הטוב ביותר שתוכלו להשאיר ללקוח פוטנציאלי הוא האתר שלכם. אתר משאיר רושם משמעותי, מאפשר להבין מי אתם, מה אתם מציעים, למי אתם מציעים, מה הניסיון המקצועי שלכם ועוד. בלינק אחד אתם מצליחים לתת כל כך הרבה מידע שאף הסבר לא יוכל לעשות זאת באותו פרק זמן.

כחלק מבניית הנכסים הדיגיטליים שלנו, אנו ממליצים על בניית אתר. האתר מהווה נכס שיווקי משמעותי עבור העסק שלכם ומאפשר לכם לבטא את היכולות והמקצועיות שלכם, תוך זמינות מלאה עבור הקהל שלכם. אנחנו בנקודה נבנה עבורכם את האתר שיבטא את המקצועיות שלכם תוך יצירת חווית משתמש והנעה לפעולה של הגולשים.

 


יש לכם שאלות? מוזמנים לשלוח לנו!

אהבת? נשמח לשיתוף

Share on Facebook