מיתוג זה לא רק לוגו

חלק בלתי נפרד מתהליך בניית הלוגו הינו המיתוג. המיתוג זוהי השפה הויזואלית הנגזרת מהלוגו לכל האלמנטים של תקשורת הפנים והחוץ של העסק.

למעשה בכל התקשרות, בין אם היא פנימית (בין עובדי החברה) לבין אם היא חיצונית (מול גורמים מחוץ לחברה), עליה לבטא את השפה הויזואלית.

בנקודה אנו יוצרים עבורכם את כל התהליך מקצה לקצה, יוצרים את השפה הויזואלית שתביא לידי ביטוי את המותג שלכם ותיצור זכירות גבוהה של הלקוח את העסק שלכם.
ביטוי השפה הויזואלית, שפת המותג, תבוא לידי ביטוי בנייר המכתבים, חותמת המייל, כרטיסי ביקור, הצעות מחיר, גריד (מבנה פוסט) ברשתות החברתיות, תויות, מדבקות ועוד.

יצירת אחידות בשפת המותג תאפשר ללקוחות שלכם להבחין ולזהות אתכם עוד לפני שיראו את הלוגו שלכם. הנראות, העקביות והאחידות מהווים חזרה על המסר של העסק מול הקהל, וכך נצרבת בזכרון הלקוח.

ככל שתטיבו לבטא את הצבעוניות, הנראות ואף את האייקונים הרלוונטיים ללוגו שלכם בכל האלמנטים השיווקיים שלכם, כך תצרו זכירות גבוהה יותר אצל הלקוח.

הזכירות הזו מאפשרת לכם להיות בסל הבחירות של הלקוח, כאשר עולה בו הצורך לשירותים ו/או המוצרים שלכם. באופן הזה לקוח פוטנציאלי יכול להפוך ללקוח משלם בעסק שלכם.

 


אם גם אתם רוצים ליצור את השפה הויזואלית עבורכם, את המיתוג שלכם, אנחנו פה בדיוק בשביל זה. דברו איתנו

אהבת? נשמח לשיתוף

Share on Facebook